تبلیغات
آموزش نرم افزار کیتا - ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین
خرید آموزش نرم افزار کیتا

ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار بر رفتار خرید مشتری در زمینه ی خرید آنلاین

نویسنده :سارای سارای
تاریخ:یکشنبه 23 فروردین 1394-07:27 ق.ظ


عنوان انگلیسی مقاله: 
Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود  به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
مقدمه
محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith 2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe 1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این، مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی، یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های مرسوم میباشد




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
choc
چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 05:49 ق.ظ
Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News. Do
you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?

I've been trying for a while but I never seem to get there!
Many thanks
How do you prevent Achilles tendonitis?
پنجشنبه 16 شهریور 1396 09:46 ق.ظ
I am not sure where you are getting your information, but great topic.
I needs to spend some time learning more or understanding more.

Thanks for fantastic info I was looking for this information for my mission.
http://regeniaosbon.soup.io
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 11:29 ب.ظ
Nice respond in return of this issue with solid arguments and explaining all regarding that.
http://nuballesterous.hatenablog.com/entry/2015/01/04/151349
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 03:07 ق.ظ
Thanks for finally talking about >آموزش نرم افزار کیتا
- ترجمه مقاله فاکتورهای تأثیر گذار
بر رفتار خرید مشتری در زمینه
ی خرید آنلاین <Liked it!
BHW
جمعه 25 فروردین 1396 07:03 ق.ظ
Howdy! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4!

Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!
Carry on the superb work!
manicure
یکشنبه 20 فروردین 1396 02:41 ق.ظ
I am really impressed with your writing skills as well as
with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
Either way keep up the excellent quality writing,
it is rare to see a great blog like this one these days.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر